Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
4000180504   La intervenció logopèdica en un alumnat amb trastorn de llenguatge
2016-2017   Taller. Professionals centres recursos per a deficients auditius
  
   28/2/2017 - 17/3/2017 (15 hores) de h a h
   CREDA Jordi Perelló (Vallès Occ-Seu cent-Sabadell)
   Francesc Izard, 15 (Sabadell) 
  
Format   Presencial
Organització   ST al Vallès Occidental
  
  
  
Inscripció   09/01/2017 - 19/01/2017
  
Descripció i   Metodologia:   Després d’uns cursos de reflexió i intercanvi al voltant de la sordesa i de l’avaluació logopèdica, ens proposem aquest curs, centrar-nos en la intervenció logopèdica de l’alumnat amb trastorn de llenguatge, en la mateixa línia de reflexió i intercanvi.

L’objectiu principal és seguir avançant en la coherència de la línia de treball del CREDA.
  
Objectius   - Rebre informació actualitzada sobre intervenció en el llenguatge patològic.

- Posar en comú com abordem la intervenció en els alumnes amb trastorn de llenguatge.

- Reflexionar sobre com intervenim amb el nostre alumnat en diferents moments del treball (a l’inici o quan ja hem fet un recorregut de diversos cursos)

- Debatre, compartir experiències d’intervenció de manera transversal des de Atenció Primerenca fins a la post-obligatòria.

- Aplicació d’estratègies i recursos per millorar la nostra intervenció.

- Facilitar la difusió i l’intercanvi de recursos metodològics per millorar la intervenció en el alumnes amb trastorn de llenguatge.

- Avançar en l’aplicació de criteris comuns en la intervenció logopèdica amb els nostres alumnes.


  
Continguts   - Actualització de la informació sobre la intervenció en el llenguatge patològic.
- Aplicació d’estratègies i recursos per millorar la intervenció.
- Debat sobre la intervenció en diferents casos pràctics d’alumnes amb trastorn de llenguatge.
- Abordatge de l’atenció logopèdica en diferents moments de la intervenció als alumnes amb trastorn de llenguatge: a l’inici de la intervenció i després de 3 o més cursos de la nostra intervenció.


  
Avaluació   -Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa i percepció de transferibilitat
  
Requisits de  certificació   -Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
-Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l'aprofitament
  
E-mail   sefp_vall.ensenyament@gencat.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimarts   28/02/2017       
 Sessió 2   -   -       
 Sessió 3   divendres   17/03/2017       
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent