4000180504 |
La intervenció logopèdica en un alumnat amb trastorn de llenguatge |
2016-2017 |
Taller. Professionals centres recursos per a deficients auditius |
|
|
|
28/2/2017 - 17/3/2017 (15 hores) de h a h |
|
CREDA Jordi Perelló (Vallès Occ-Seu cent-Sabadell) |
|
Francesc Izard, 15 (Sabadell)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
ST al Vallès Occidental
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
09/01/2017 - 19/01/2017 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Després d’uns cursos de reflexió i intercanvi al voltant de la sordesa i de l’avaluació logopèdica, ens proposem aquest curs, centrar-nos en la intervenció logopèdica de l’alumnat amb trastorn de llenguatge, en la mateixa línia de reflexió i intercanvi.
L’objectiu principal és seguir avançant en la coherència de la línia de treball del CREDA.
|
| |
Objectius |
- Rebre informació actualitzada sobre intervenció en el llenguatge patològic.
- Posar en comú com abordem la intervenció en els alumnes amb trastorn de llenguatge.
- Reflexionar sobre com intervenim amb el nostre alumnat en diferents moments del treball (a l’inici o quan ja hem fet un recorregut de diversos cursos)
- Debatre, compartir experiències d’intervenció de manera transversal des de Atenció Primerenca fins a la post-obligatòria.
- Aplicació d’estratègies i recursos per millorar la nostra intervenció.
- Facilitar la difusió i l’intercanvi de recursos metodològics per millorar la intervenció en el alumnes amb trastorn de llenguatge.
- Avançar en l’aplicació de criteris comuns en la intervenció logopèdica amb els nostres alumnes.
|
| |
Continguts |
- Actualització de la informació sobre la intervenció en el llenguatge patològic.
- Aplicació d’estratègies i recursos per millorar la intervenció.
- Debat sobre la intervenció en diferents casos pràctics d’alumnes amb trastorn de llenguatge.
- Abordatge de l’atenció logopèdica en diferents moments de la intervenció als alumnes amb trastorn de llenguatge: a l’inici de la intervenció i després de 3 o més cursos de la nostra intervenció.
|
| |
Avaluació |
-Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa i percepció de transferibilitat
|
| |
Requisits de certificació |
-Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
-Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l'aprofitament
|
| |
E-mail |
sefp_vall.ensenyament@gencat.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
28/02/2017 |
|
|
Sessió 2 |
- |
- |
|
|
Sessió 3 |
divendres |
17/03/2017 |
|
|
|
| |